Otázky na které se nejčastěji ptáte

Je možné u vás zakoupit trezor a nebo s jeho koupí pomoci?

Rozhodně ano. Máme nadstandardní vztahy s renomovaným dodavatelem trezorů. Nebojte se proto přihlásit o více informací. Rádi vám pomůžeme s výběrem, eventuálně poradíme ohledně volby bezpečnostní třídy. Můžete také počítat s tím, že vám vždy vykomunikujeme slevu.

Jak funguje osobní vyzvednutí na pobočce? Musím se objednat?

Kvůli bezpečnosti se snažíme přijímat klienty vždy v intervalu po 10 - 15 minutách. Je proto lepší se objednat, nebo se alespoň telefonicky, či emailem domluvit individuálně na co nejpřesnějším možné termínu a času příchodu. Nechceme vás připravovat o čas zdlouhavým čekáním, pakliže zrovna dorazíte a všichni naši pracovníci budou vytíženi.

Mohu si objednat zboží za 1 milion Kč najednou a platit hotově po dobu 4 dnů 250 tisíc Kč?

Tady jsme standardně limitováni zákonem, který umožňuje první hotovostní platbu až do výše 270 tisíc Kč - úhrada zbylé částky však musí proběhnout formou bankovního převodu.

Je v blízkosti pobočky bankomat?

Ano, bankomaty najdete v těsné blízkosti pobočky - nejbližší je bankomat ATM - Senovážné nám. 991/13. Za rohem najdete ale i bankomat ČSOB, Moneta money Bank a mnoho dalších. Jejich kompletní výpis najdete ZDE.

Je zlato, které nabízíte, skutečně pravé? Mohu si to nějak ověřit?

Do puntíku známe původ všech slitků i mincí, které nabízíme, a to již od roku 2009, kdy jsme začali dovážet kovy do České republiky. Doposud jsme nezaznamenali jediný falzifikát. Pravost zlata a možnosti, jak odhalit falešné kovy, jsou také předmětem našeho edukativního seriálu: Jak odhalit falzifikáty slitků Argor-Heraeus a Jak odhalit falzifikáty slitků Perth Mint. Rádi vám samozřejmě také zodpovíme všechny otázky i osobně.

Proč u některých slitků a mincí nejsou certifikáty a u jiných ano?

Certifikáty slouží jako garance ryzosti a kvality daného produktu. V případě investičního stříbra a stříbrných slitků určuje ryzost výrobce - zlaté slitky menších rozměrů a hmotnosti jsou opatřeny certifikátem, který je zpravidla vždy součástí karty, spolu s níž je slitek zataven do plastového rámu. U zlatých a stříbrných investičních mincí garantuje ryzost kovu emitent a certifikáty se k takovým produktům nevydávají.

Je u vás možné dodání zboží i jiným způsobem než Českou Poštou?
Pokud ano, jaké možnosti nabízíte?

Naším generálním dodavatelem je pouze Česká Pošta. Nicméně našim klientům nabízíme po domluvě individuální a maximálně diskrétní způsob doručení na předem dohodnuté místo. Nic není problém, důležité je se společně na všem domluvit.

Mohu všechny mince i slitky zakoupené na Step financích zase prodat bez ohledu na to, kdy nákup proběhl?

Samozřejmě, na zpětný výkup dáváme dokonce garanci, abychom vám pomohli zajistit okamžitou likviditu a případné uzamčení zisků. Nemusíte mít obavy. To, že bylo zboží zakoupeno u nás zaručeně poznáme. Určitě budeme rádi, když s sebou přinesete i doklad o prodeji, či objednávce. Ušetří to čas při dohledávání informací o prodeji podle identifikačních čísel produktů.

MÁTE DOTAZ?
ZAVOLÁME VÁM NAZPĚT!

Zasláním vašeho telefonního čísla souhlasíte s tím, že vás budeme do 1 hodiny kontaktovat nazpět.

Po ukončení telefonátu nebude vaše telefonní číslo použito pro žádné další účely.

Přijďte se poradit
k nám na pobočku

STEP Finance, a.s.

Bolzanova 1615/1, 110 00 Praha 1
Zobrazit na mapě

Pracovní doba:
v pracovních dnech 9:00 - 17:00
návštěvu je nutno předem domluvit

Naši partneři





Všechna práva vyhrazena © 2008-2024 | STEP Finance, a.s.
STEP Finance, a.s.
vám nabízí možnost volby více informací...